На запрошення Донецького юридичного інституту МВС України працівники Луганського НДЕКЦ МВС Олександр Носенко, завідувач сектору автотехнічних досліджень, Андрій Кунченко та Сергій Літвінов, судові експерти сектору автотехнічних досліджень відділу автотехнічних досліджень та криміналістичного дослідження транспортних засобів взяли участь у XV Міжнародній науково-практичній конференції «Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти», яка проходила в режимі онлайн.

Конференція відбулася 13 листопада 2020 року за організації Донецького юридичного інституту МВС України, Консультативної місії Європейського Союзу в Україні, Українського науково-дослідного інституту медицини транспорту МОЗ України, приватного автотранспортного підприємства «Одіум-Престиж» за підтримки Міжнародного благодійного фонду допомоги постраждалим внаслідок ДТП.

Вітчизняні практики, фахівці у сфері забезпечення транспортної безпеки та фахівці з інших держав розглядали такі питання:

  • результати реалізації стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року;
  • заходи щодо зниження рівня смертності та ступеня тяжкості наслідків від дорожньо-транспортних пригод;
  • дослідження причин ДТП та факторів, що впливають на важкість їх наслідків;
  • діяльність правоохоронних органів держави у сфері забезпечення безпеки на транспорті;
  • удосконалення системи контролю за дорожнім рухом;
  • стратегічні напрями підвищення рівня безпеки дорожнього руху на майбутнє п’ятиліття.

Також обговорювалися такі теми:

  • вдосконалення системи нормативно-правового забезпечення безпеки дорожнього руху України та приведення його до міжнародних стандартів;
  • підвищення рівня безпечності доріг та дорожньої інфраструктури;
  • вдосконалення механізмів активної та пасивної безпеки автомобілів;
  • підвищення рівня безпеки перевезення пасажирів та вантажів;
  • контроль за дотриманням транспортного законодавства;
  • підготовка водіїв та поліпшення діяльності автошкіл;
  • підготовка фахівців з безпеки на транспорті, їх навчання;
  • психологічний аспект забезпечення безпеки на транспорті;
  • зміцнення правосвідомості суспільства у сфері транспортної безпеки;
  • навчання правил дорожнього руху окремих категорій (груп) населення;
  • пропаганда дотримання правил дорожнього руху;
  • відповідальність за правопорушення у сфері транспортної безпеки;
  • медичне забезпечення транспортної безпеки.