Сьогодні в ДНДЕКЦ МВС пройшло засідання секції інженерно-транспортних досліджень.
На порядок денний винесли такі теми:
- стан наукової роботи за напрямом інженерно-транспортних досліджень та основні завдання на поточний період;
- проєкт практикуму «Документування дорожньо-транспортних пригод», розробленого Харківським НДЕКЦ МВС;
- проєкт практичного посібника «Удосконалення методу отримання інформації з відеореєстратора в дослідженнях механізму дорожньо-транспортних пригод», розробленого Харківським НДЕКЦ МВС;
- проєкт практичного посібника «Метод лазерного сканування в дослідженні обставин дорожньо-транспортних пригод», розробленого Харківським НДЕКЦ МВС;
- проєкт «Методичні рекомендації оцінки ефективності гальмування транспортних засобів категорії М2», що розробляється ДНДЕКЦ МВС;
- проєкт методичного листа «Про застосування вимірювача ефективності гальмівних систем автомобілів Еффект-02 при проведенні судової інженерно-транспортної експертизи за експертною спеціальністю 10.2. Дослідження технічного стану транспортних засобів», що розробляються Івано-Франківським НДЕКЦ;
- проєкт методичних рекомендацій «Дослідження технічного стану транспортних засобів», що розробляється ДНДЕКЦ МВС;
- проєкт практичного посібника «Дослідження деталей транспортних засобів», що розробляється ДНДЕКЦ МВС та Хмельницьким НДЕКЦ МВС;
- проєкту методичних рекомендацій «Будова та принципи роботи системи рульового керування колісних транспортних засобів. Особливості проведення експрес-діагностики», що розробляються Рівненським НДЕКЦ МВС.
За підсумками учасники засідання внесли свої пропозиції щодо актуальних питань заходу.