Ювелірні вироби всесвітньовідомих брендів як об’єкти товарознавчої експертизи
«… До дослідження ювелірних виробів відомих світових брендів підходять комплексно, адже таким виробам притаманна висока якість матеріалів виготовлення та вставок каміння. Тому для визначення виду, маси, якості та вартості вставок, наявних у виробі, доцільно призначати гемологічну експертизу. Її головна мета, наголошують фахівці – «ідентифікація каміння та його справжності (природне або штучне), виявлення ознак облагороджування, імітацій та підроблення, визначення якісних і товарних характеристик, родовища або країни походження, способу оброблення, відповідності якості виробу з каміння стандартам та технічним умовам, прогностичної вартості каміння в ювелірних та інших виробах, у сировині, колекційних та музейних експонатах тощо …»